18. desember 2014

I finalen hos Norske Interiørblogger

Det var en herlig førjulspresang å oppdage at jeg har blitt
Spesielt stas er det at det er Fam Irvoll og Cecilie Melli som er gjestedommere og at de ti finalistene er deres favoritter!
Og jeg er så glad for at litt tradisjonell rød jul som min også kan stikke seg litt fram!

Det er veldig gode finalister, og om du vil gi stemmen din til en av oss kan du gjøre det her.

Hurra! :-D


//
So happy to be one of the finalists in this month's photo challenge at Norwegian Interiorblogs!
I'm proud to be one of Fam Irvoll and Cecilie Melli's (guest judges) favourites, and think it's great that the red Christmas has a place in people's hearts - like mine.

If you want to vote for one of the beautiful photos in the final, 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)