12. desember 2014

DIY - Tre fine ting på en fredag vol. 18

Fredag, dere!
Jeg skal innrømme at jeg suser litt inn og ut av jobbmodus om dagen og noen ganger passer det best å ta en "frilørdag" på en onsdag, for så heller å jobbe på lørdagen. Foreløpig synes jeg det er veldig fleksibelt og greit, men det spørs om jeg ikke skal få litt mer struktur snart. På nyåret, tenker jeg vi sier.
Fredagen føles fin uansett, det kommer jeg ikke unna. Skal ikke mer til enn litt tacolukt i stua og et eller annet underholdende på TVen.

Så over til det dere egentlig venter på, noen fine prosjekter dere kan bryne dere på i helga!
Felles for dagens bilder var egentlig bare ting jeg synes var fine, men så ser jeg jo at det er en viss blingbling-faktor der. Ikke helt upassende, siden jula muligens er den mest blinga tida vi kan være i!

Håper du liker!

Foto: Sugar & Cloth 

Hva med å oppdatere fotokameraet med en hjemmelaget bærestropp?
Denne har Ashley med bloggen Sugar & Cloth laget av skinn og paljetter! Se hvilke verktøy og materialer du trenger, og hvordan du gjør det her.


Dette bildet fanget umiddelbart oppmerksomheten min da jeg så det via Pinterest! Med et lerret, kult papir og en utstanser med hexagon-form kan man lage dette flotte bildet! 



Denne passer jo perfekt nå som sesongen med juleselskaper nærmer seg! Noen er kanskje allerede i gang? Disse bordkortholderne synes ihvertfall jeg er veldig fine, og slik tråd finner du f.eks. hos Søstrene Grene (de hadde de før ihvertfall). Med tang og litt håndkraft kan du få det til også!  


Ha en alldeles nydelig fredag og helg!

//
Here are some glam DIY projects for the weekend!
Have a good one.
DIY Sequin camera strap - Sugar & Cloth
DIY Hexagon art - Tara Dennis
DIY Wire place card holder - A beautiful Mess

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)