16. september 2014

Be happy

Jeg liker å bli motivert, hvem gjør vel ikke det? 
Hva som motiverer meg? 
Det kan være mennesker, bilder og ikke minst tekster som bidrar til at gløden og energien øker.
Gode sitater som får meg til å tenke litt. Som setter ting i perspektiv.
Noen ganger skal det faktisk ikke mer til.

Jeg kom over nettsiden behappy.me og der kan man registrere seg for å motta et sitat hver dag (evt. ett i uka) på e-post. Ikke alle er like relevante, men noen treffer meg skikkelig, som det på bildet under.
Det passer faktisk perfekt til hva jeg holder på med om dagen.
Yes, jeg skal fortelle dere snart! :-D

Foto: behappy.me

1 kommentarer:

Takk for tips, det skal absolutt sjekkes ut! Spent på å høre hva du driver med om dagen :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)