15. august 2014

DIY - Tre fine ting på en fredag vol. 1

Hei FREDAG! 
Denne dagen er så fin! Fredagsfølelsen er noe helt spesielt, synes jeg. 
Jeg får lyst til å pynte meg litt i klesveien, lage noe ekstra godt til middag og tilbringe kvelden med å gjøre noe jeg liker. I dag står det 40-årslag på planen, og det tror jeg blir veldig bra! Gode venner og kolleger vokser ikke på trær, og dama jeg skal være med å feire er nettopp begge deler. Fab and forty!

Nå er det lenge siden det har vært noen DIYer her på bloggen,
og da tenker jeg at jeg slår til med hele tre stykker i dag!
Dessverre er ikke dette noe jeg har hatt tid til å prøve meg på selv ennå,
dagene går i grunnen med til å snu kropp og sinn inn i en litt sunnere livsstil. Det tar en del tid, men det gir jo energi - så jeg håper at jeg skal finne balansen når jeg kommer inn i rutinen.
Nok babling, over til ideene!


Jeg har sett disse fine bokskulpturene en stund og har i grunnen veldig lyst til å lage en selv! Supert er det da at Weekday Carnival har lagt ut en bruksanvisning på bloggen sin. Her finner du oppskrift til boka til venstre og til høyre på bildet.



En veggorganiserer fra Vitra hadde jo vært noe, men det går an å lage en selv også!
Sjekk innom Dawanda Blog for å se fremgangsmåte!



Til slutt en liten treboks med skinnhåndtak, super til oppbevaring av.. ja, alt mulig av småstæsj?
Ta turen til WhimseyBox blog for å se fremgangsmåte.

Ha en fortreffelig fredag!

//
It's FRIDAY! The best day of the week, or what?
Here are three DIYs I really like, maybe you have time to do one during the weekend?
Click the links to see recipies for

Have a nice weekend!

3 kommentarer:

oh. DIY love! Den nederste går jo på en to tre! Nyt fredagen fine :)

Så kule ideer! :) Disse må prøves ut. ;)
Ha en fin helg!
klem

Fredager og helg er MAGISK ♥
Synd de går så fort! Håper din helg ble bra:)

Digger tavlen i midten der, VIL ha:)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)