25. april 2014

Favorittkroken

På Instagram florerer det av utfordringer av alle slag.
Her om dagen ble jeg utfordret til å vise fram #favorittkroken min, og mens jeg styra på med mobilen for å ta bilde av min o' så kjære sofakrok, tenkte jeg at jeg burde dra fram speilrefleksen og knipse litt med det også! Det er så fort gjort å glemme det oppi all den kjappe instafotograferingen man gjør. Det tar definitivt litt lenger tid å styre med kamera og bilderedigering, men resultatet blir jo for min del mye bedre. 
Mobilkameraet sliter ofte med skarpt motlys, merker jeg. Bildene blir gule og rare og uten kontraster. Da funker det ikke en gang med favorittredigeringsapp'en min Snapseed for å fikse på det.

Så her er favorittkroken min altså, ingenting er som å krølle seg oppi et hav av puter og pledd med noe bra på TV eller et interessant magasin.


Jeg skal innrømme at jeg kan være litt av en sofagris,
avkobling horisontalt her i sofaen er høyst nødvendig i blant.
I helga blir det derimot ikke tid til sløving i det hele tatt, jeg er nemlig ferdig pakket og klar for tidlig avreise til Trondheim i morgen! Designevent står på programmet, og jeg gleder meg til å treffe kjente og ukjente, venninner, flinke designfolk og andre som måtte komme min vei.
Jeg tipper det kommer et innlegg eller to med bilder når jeg kommer hjem.

I mens; ha ei fin helg - gjerne i sofakroken!

PS: På Instagram heter jeg @annmeretes

//
This is one of my favourite spots!
Just love to cuddle up among pillows and carpets with good TV or a interior magazine.
There will be no time for sitting here this weekend as I'm going to a design event in Trondheim!
Can't wait to meet friends and inspiring people, and to get to know this beautiful city a bit more!
So for now.. have a great weekend!

1 kommentarer:

Så fint og koselig ;o) Sofagris jeg også..deilig det ;o)
God helg ;oD

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)