29. mars 2014

Kreativ-i-tet i pressen

Denne uka har vært bra!
Lille meg har tatt et stort steg vekk fra tastaturet og ut i riksdekkende media.
Det er litt surrealistisk, for saken fra NTB-journalisten har gått sin gang på både papir og nett i Fædrelandsvennen, Aftenposten, Stavanger Aftenblad, Bergens Tidende og Adresseavisen.

Masse godord fra mange av de som har sett saken betyr mye, og jeg kan ikke annet enn å si at det er veldig stas!


Bildet under la jeg ut på Instagram i går, for å ønske alle nye følgere velkommen.

Jeg vil hilse alle dere som titter innom bloggen et blidt hei også! Så koselig at dere tar turen innom!
Det inspirerer og motiverer til å sette i gang med nye prosjekter!


//
This week has been a bit surreal! The article about me and my Instagram and my blog has been in several newspapers in Norway, both on paper and on the Internet!
It's a big step for me, and I just have to say that I'm proud!

Welcome to all new and old readers, I really love having you around!
You can read the article here (Norwegian language).

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)