1. mars 2014

HAY House Oslo

Torsdag denne uka reåpnet HAY-butikken i Oslo med eget HAY-house i Josefinesgate 23!
Jeg forelska meg helt i HAY House København da vi var der på #bloggbliss med NIB i fjor vår, og var spent på om HAY House Oslo kunne gi meg den samme følelsen.

DET gjorde det! I et fantastisk lokale har de innredet butikken som en leilighet, med stue etter stue, soverom og kontor, egen lekekrok og stilige stilleben her og der. I en klassisk bygårdsleilighet med stukkatur, rosetter, fiskebenmønstret gulv og store vinduer har de virkelig fått det til! Jeg følte meg litt hjemme, jeg :)

Noen stor shopping ble det ikke denne gangen, men jeg fikk lov til å ta noen bilder med mobilen og dele med dere her. Nyt bildene og avlegg et besøk når du er i nærheten!

Jeg sikler litt på rødvinsglassene med rosa stripe på...
 

 Ønsker meg et rundt speil....

Fikk prøvesittet stolen jeg har så lyst på! Den var god :)


Et fargerikt sengesett ja takk!


Maskulin og kul stil!


Betalingsdisk av marmor! Og når man skulle betale med kort lå terminalen i en liten skuff som kom ut!


Alt er riktig på dette bildet!


Fine ting.

//
HAY reopened their store in Oslo this week, and now they have a whole HAY house! 
It's located in Josefines' street no. 23 on Majorstua, and the store is in a classical apartment with fishbone floor, big windows and high ceiling! Room after room with cool furniture, colorful design and a lot of it is on my wishlist! I didn't buy anything this time, but I got permission to share some mobile photos of the store with you! Enjoy those, and pay the store a visit next time you are nearby!

3 kommentarer:

Å, så mye fint!

Fin helg til deg!
- AC

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)