7. mars 2014

DIY - Gaveposer

Jeg hadde egentlig tenkt å ta bilder steg for steg og vise dere hvordan man lager gaveposer av tapet, men på grunn av litt mye på programmet i forhold til tida jeg har til rådighet, må jeg jukse litt.

Jeg fant ideen opprinnelig på bloggen Oh Happy Day, og hun viser det jo så utrolig fint at jeg tenker det er like greit at dere hopper over til henne for å se fremgangsmåten! Smart, ja? :) Sparte meg for litt jobb der, gitt, haha. Vel, noen ganger strekker hverken tid eller energi helt opp til ambisjonsnivået, så da finner man andre løsninger.

Man trenger tapetrester, en boks eller ei bok, saks, dobbeltsidig tape, sløyfebånd og saks. Og hullmaskin, det fikk jeg bruk for til å lage hull til sløyfebåndene.




//
I had plans to take photos of the step by step DIY on how to make giftbags of wallpaper, but I'm short on time as my program is a bit full these days. So, I originally found the DIY over at Oh Happy Day blog, so why don't you just jump over to her to see how you do it? Smaaaart :)

2 kommentarer:

Så flotte gaveposer!! :)

God helg til deg!
Klem fra Lite hi

Hurra for tid spart! Og nydelige poser! Har jo endel tapet liggende, så dette må definitivt prøves! Klem, og god helg!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)