2. mars 2014

Bloggtreff med Sandberg og NIB hos Poesi

Onsdag denne uka hadde NIB og Sandberg invitert til bloggtreff i Poesi Interiør sine lokaler på Frogner her i Oslo. Temaet var tapet!
Sandberg er et svensk firma som driver med tyg- och tapetkonst av hög internationell klass, og de hadde lyst til å fortelle oss om de nye tapetene som har kommet ut i det siste.

Men først; mat! Man blir jo helt bortskjemt på disse bloggtreffene med så mye god mat!
Namnam tapas denne gangen.



Sandberg, representert ved designer Sissa Sundling og export director Annika Mårtensson, viste oss mye lekkert fra de nye tapetkolleksjonene. Spesielt begeistret ble vi nok alle for "Skymning" og "Gryning" som er inspirert av soloppgang og solnedgang, som den fineste akvarellkunst. (Viser i eget innlegg senere).
På bildet ser vi f.v. Annie (Stjernevegen), Sissa Sundling, Rigmor Blix (daglig leder Poesi), Carina og Annika Mårtensson.


NIB hadde også spurt to bloggere om å presentere "noe dere har gjort med tapet" og det var dette jeg skrev at jeg var litt nervøs for her om dagen! Jeg var nemlig en av dem som skulle presentere! Anette Willemine var først ut og viste bilder av ulike rom i sitt eget hjem der hun hadde brukt tapet, samt hvordan man kan bruke tapet ved borddekking og gaveinnpakking.
Selv hadde jeg med meg noen ting jeg har pyntet med og laget av tapet.
Veldig stas å få lov til å presentere noe for andre flinke bloggere, altså!

Her er jeg in action! Bildet er lånt fra NIB.


Her er noe av det jeg viste fram.
- Kle brukte blikkbokser eller tennbrikettbokser med tapet! (Det rosa tapetet er fra Sandberg)
- Lag et bilde av tapet
- Lag gaveposer av tapet (jeg kommer med en how to på bloggen seinere)
Jeg viste også fram en settekasse jeg har tapetsert.


Poesi Interiør har flotte lokaler på Froger, i Erling Skjalgssonsgate 19a (med inngang i Bygdøy Allé). Masse tapet (både fra Sandberg og andre merker) og mye møbelstoffer!


Andreas Blix fra Poesi viser fram en pixel-tapet.

For å se mer av hva Sandberg tilbyr kan dere sjekke ut hjemmesiden, bloggen, Facebook-siden eller Instagram-kontoen!

I neste innlegg vil jeg vise noen bilder fra Sandbergs tapetfristelser.

//
I went to a blog event hosted by Poesi Interiør, Sandberg wallpaper and NIB.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)