25. februar 2014

Vårlig stue og journalistbesøk

I dag har jeg hatt besøk av journalist og fotograf fra NTB! De ville lage en sak om instagramutfordringen #takreativitetentilbake og gjør det selv-prosjekter! For ei som kanskje er mest vant til å skrive om andre og stå bak kameraet selv var det jo litt skummelt, men det gikk fint (håper jeg!). Jeg skal si i fra når jeg vet hvor/når det kommer ut, men det er visst mest sannsynlig i "lokalavisene" som Stavanger Aftenblad, Bergens Tidende, Aftenposten og den gjengen der. Å se seg selv på trykk blir sikkert litt rart...


...men også veldig gøy! Det er jo veldig hyggelig å få positiv respons på det man brenner for, og spesielt bra er det jo at det blir satt fokus på DIY, gjenbruk og kreativitet! Hurra for det!

I anledning besøket og at gårsdagen i grunnen var ganske trøtt og kjei (mandager og jeg er ikke helt på lag for tiden), kjøpte jeg ranunkler fra det flotte blomsterutsalget på Stortorvet her i Oslo. Jeg tror ikke blomstene blir med på reportasjen, men da fikk jeg ihvertfall tatt noen fine bilder selv :) Jeg synes det ble litt vårlig i stua også, og fy søren så deilig det var å være hjemme på en ettermiddag med dagslys! I og med at besøket kom klokka tre var jeg så heldig å få avspasere litt fra jobben. Jeg ser virkelig fram mot lysere tider altså - mørketida er ikke interiørbloggerens beste venn akkurat...


Nå skal jeg forberede meg litt til morgendagen, da skjer det nemlig også noe ganske spennende på kveldstid. Noe jeg i grunnen er enda mer nervøs for enn det som skjedde i dag.. det skal jeg fortelle mer om senere ;)

//
Today a journalist and a photographer from NTB (national news agency in Norway) came to visit me. They wanted to make an article about DIY and my Instagram challenge about creativity and I was both anxious and excited! I hope it went well and that the pictures turned out ok, *self conscious* haha :)
I will tell you when it is published and where to read!

I had to buy these beautiful ranunculus yesterday as my Monday was quite blue (I kind of dislike Mondays at the moment). I think they added a touch of spring to our living room!

Now I'm going to prepare for something exciting that takes place tomorrow! I think I'm more nervous for that than the visit today... I'll tell you more about it later!

4 kommentarer:

Så kult og spennende . Heier på gjenbruk jeg vet du :) Elsker lampa di !
Nydelige farger i bildet og ranunkler er jo bare så vakre !!
Lykke til i morgen !
Go´klem :)

Spennende, og så bra det blir satt fokus på det! Godt jobbet! Og spent på å høre hva det andre du skrev om er...

for en fin blogg, blir helt imponert :-) jeg har forelsket meg helt i det bildet du har på veggen på bildet over, hvor i all verden har du fått det fra? knallfint var det !

Hei anonym!

Det bildet har jeg tatt selv og forstørret opp. Det er av ei dør på Grünerløkka :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)