2. februar 2014

På tapetet - februarutfordring hos NIB

Det har blitt februar og ny måned, og det er jo synonymt med ny utfordring hos Norske Interiørblogger! Denne gangen vil de se hvordan vi bruker tapet i hjemmene våre. 

Her hos oss er det tapet i kun ett rom; den lille oppbevaringsgangen vår (eller hva jeg skal kalle den).
Tapetet var her da vi flyttet inn, og som jeg har sagt før, det er nok kanskje ikke det tapetet jeg ville valgt selv! MEN; da vi hang opp kobberlysestakene som knagger og jakker på dem, ble det egentlig ikke så ille. Ganske kult og kontrastfylt egentlig! :)
 
Knagger: Lysestaker fra Granit. Veske: Fotoveske fra Kelly Moore. Bilde: Ylva Skarp.

Ja, dette er bilder jeg har vist før, så jeg skal se om jeg ikke får slengt inn et bidrag til utover i uka med noe nytt! Jeg fikk nemlig en liten tapetidé her! :)

For mer tapetinspirasjon, ta en titt inn hos NIB.


//
New month, new challenge at NIB! This month; wall paper inspiration!

4 kommentarer:

Lekkert !
Simpelten elsker knaggene dine :)
lykke til !!

Nå ble jeg veeeldig inspirert! Likte spesielt godt den "string-hylla" og det blå "tavle-fletet" med magnetmaling under...skal definitivt kopieres i en eller annen variant! Takk for et flott innlegg!

TØFT! Råfint med det mørke gulvet til!

Ha en fin start på en ny uke!

Synes tapeten din er kjempefin!
Og som Anette Willemine sier, det mørke gulvet gjør virkelig susen.

Takk for koselige kommentarer etter torsdagen, helt overveldet over responsen!
God klem : )

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)