15. januar 2014

Utfordring på Instagram

Jeg har kjørt i gang en utfordring på Instagram som heter Ta kreativiteten tilbake!

Hensikten er å pushe både meg selv og andre til å finne tilbake til kreativiteten og gleden ved å lage egne ting. Det skal også være i tråd med antiforbruk og shoppestopp; det man lager må lages av ting man allerede har liggende - man skal ikke kjøpe noe nytt!

For å være med må det man har laget eller lager, være produsert etter 1. januar i år og fram til 31. januar.
Ta bilde av det du har laget, legg bildet på Instagram og tagg med #takreativitetentilbake og @annmeretes. Så mange bilder du vil!

Jeg kommer til å vise fram noen bidrag både på Instagram og her på bloggen, og til slutt vil det kanskje vanke en liten premie på noen :)

Bli med da!



Jeg startet uka med å sy ei ny sofapute! Det er første gangen jeg har prøvd meg på to forskjellige stoff - det gikk jo veldig fint! :-D
I går produserte jeg to trekk til, endelig får jeg brukt opp noe av stoffet som har ligget og støvet ned litt for lenge i skapet!



// 
I have startet a challenge on Instagram! 
I want to encourage myself and others to be more creative.
Do It Yourself, take a picture of it and Instagram it! 
Put on #takreativitetentilbake and @annmeretes.
The things you make have to be made of things you allready have - do not buy any new stuff!
And it has to be made this year, deadline is 31st of January.
I'll share some of the photos here on my blog and on my Instagram @annmeretes.
Good luck! :)

2 kommentarer:

En fin utfordring:)
Viktig og tenke over alt overforbruket og alle tingene vi omgir oss med:))
Blir spennende og se alle bidragene og hente litt DIY inspo, er litt stille på den fronten her om dagen:)

Tror du jeg ble glad når jeg så utfordringen eller!!
Og inspirert til siste finishen på putene ;)
Du er super kul altså!
Klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)