19. januar 2014

Sofakrok og nye selvsydde puter

ENDELIG har jeg fått ut finger'n og sydd noen nye putetrekk til sofaen!
Stoffet har ligget og ventet en stund, så det var jammen på tide.
 De nye putene er de med svart/hvitt trekk og den store blågrønne.
Alt stoffet er kjøpt hos Stoff & Stil.
Når jeg syr puter bruker jeg framgangsmåten som vises i videoen her, det er ikke så vanskelig!



 Den geometriske vasen fra Ferm Living er også ny! Jeg har ønsket den meg veldig lenge, men siden jeg mener at man ikke kan kjøpe alt man ønsker seg, har jeg bare vært avstandsforelska. Jammen lå den under juletreet i fjor, og avstandsforelskelsen har nå gått over i kjærlighet! Ja, det går an å ha sterke følelser for interiør ;) Jeg liker alt ved den! Formene, materialet, fargen, overflaten... perfekt!



Det er deilig å være tilbake i det kreative hjørnet! Symaskinen er absolutt ikke satt bort ennå, det blir nok flere putetrekk og andre kreative krumspring fra denne kanten!

PS: Har du fått med deg utfordringen jeg har satt i gang på Instagram? Den handler om å ta kreativiteten tilbake, og det er bare å laste opp bilder av ting man har laget i år og tagge med #takreativitetentilbake og @annmeretes - les mer her.

//
Finally I have made some new cushion covers for our sofa! The new ones are in black/white pattern and the big one in bluegreen.

3 kommentarer:

De ser så fine og gode ut! Jeg drømmer om å lære meg å sy så jeg kan sy mine egne hay-knock offs, haha. God søndag :)

Her var det putefint!! Så gøy med forening. Noe å tenke på her i Kristiansand også. God søndagskveld.

Så bra med putesyervideo, den skal jeg sjekke ut. Hadde planer om å ta frem symaskinen i dag, men jeg var så opptatt med å gjøre ingenting at jeg glemte det helt, hihi ;-) Tøffe puter du har sydd!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)