29. januar 2014

Inspirerende ord

Jeg ble så inspirert av disse ordene som jeg fant på instagramprofilen til @wonderful_places.
Ord som gjør at jeg tenker litt. 
Jeg er min egen lykkes smed, og det hjelper ikke å drømme og tenke på hvordan det kunne ha vært - hvis jeg ikke gjør noe for det?
Jeg tar med meg ordene når jeg jobber videre med målene og MINE ord for 2014:
HELSE - ØKONOMI - KREATIVITET

---

Bildet i bakgrunnen er tatt i helga da jeg var hjemme på Hadeland en tur. 
Masse deilig mjuk snø å base i! Jeg fikk et akutt behov for å kaste meg ut i alt det hvite, så da kledde jeg på meg et passende antrekk, fikk med meg storebror og niese, og baste rundt i et par timer! Digg! :-D


//
I'm inspired by these words that I found on @wonderful_places' Instagram profile.

1 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)