18. januar 2014

Homemade iPad cover

I Rogaland (og sikkert mange andre steder) har bloggerne forening. Det har noen av oss Oslo-bloggerne blitt inspirerte av og startet vår egen forening! Vi har kalt den for "Strikk og drikk", så her er det rom for både et glass vin og håndarbeid - evt. cola zero for dem som ønsker det. Og vi gjør mer enn å strikke, det er hekling, klipping, liming, sying og brodering. Det man måtte ha lyst til å lage, egentlig!

I går var vi hos Lina, og jeg lagde et iPad-etui eller -cover av en hullete filt og garn jeg kjøpte på Stoff & Stil i fjor. Det er veldig enkelt; man klipper bare opp to stykker som passer til iPad'en og syr dem sammen på tre sider. Så syr man fast et litt mindre stykke til lokk. Jeg har ikke helt bestemt meg for lukkemekanisme ennå, kanskje borrelås rett og slett er det beste? Jeg har nemlig ikke lyst til å forstyrre diamanten jeg broderte på i sennepsgult garn med store knapper eller noe sånt. Får tenkte litt på den.





//
I made this iPad case yesterday!

5 kommentarer:

Så fint!!
Du er superkreativ og kjempeflink ♥

Herlig blogg du har!!!! Jeg har sett denne i bloggrullen på Nib men en eller annen grunn aldri besøkt deg. Elsker DIY prosjekter. Kommer garantert tilbake!

Kristin

Så utrolig fint! Dette kan jo rammes inn og henges på veggen og.
Inspirert! :D

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)