14. januar 2014

Blågrønne detaljer

Jeg har vært i skapene og hentet ut det som står der.
Ut med den røde jula, inn med det blå, grønne og mintblå! Og blågrønne!
Årets farge, jeg skjønner det så godt! Min favoritt lenge!
Jeg holder nok på den, selv om det har blitt skikkelig trendy! ;)


Jeg har lyst til å vise noen detaljbilder i dag.
Jeg bare tok noen bilder her og der i stua,
mest i vinduskarmene ser jeg nå.


Her er gaver (telysestakene) i skjønn forening med IKEA og loppis (den lille vasen).


Er det litt rart å ha bokser som pynt uten å ha noe i dem? :-D
De er fra HAY forresten.
Den lille fuglen kjøpte jeg fra et gavekort jeg fikk.
Jeg synes han er så søt og rar, og forandrer liksom uttrykk når man snur på hodet hans.
Også liker jeg så godt materialet han er laget i.


Vinballongen fra Ting & Tøy (bruktbutikk på Hadeland) i den perfekte fargen.
Og så et par vaser jeg ikke veit om jeg er venner med ennå, selv om jeg har hatt dem i noen år.
Men så er det NOE med dem, som gjør at jeg prøver dem igjen og igjen.

Noen glimt herfra en januardag.
(Bildene ble tatt søndag, man er jo avhengig av dagslys for å få tatt bilder inne!)


//
The red Christmas has been stuffed away,
and I found some things from our closets to decorate with.
Bluegreen is "Color of the year" here in Norway,
and luckily for me it's my favourite color and I allready have lots of things in it.
I shot some pictures with my camera, just to show you some details.


3 kommentarer:

Fineste fargene. Likte godt de to vasene ved vinballongen. Det er jo kult når yndlingsfargene mine (og dine) blir trendy. Det negative er at en kommer til å se de over alt. Men, likt blir det jo ikke likevel.....

Hvor kjøpte du den lille fuglen fra? Så fin!

Hei Anonym! Den har jeg kjøpt hos nettbutikken Nord-design, sjekk her: http://www.nord-design.no/categories/dekorasjon

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)