6. november 2013

Favoritter på Interiør- og Boligmessen

Det er snart tre uker siden jeg var i Bergen, men det føles jo som om jeg kom hjem i går. Jeg vet ikke hvor dagene og ukene blir av!? Jeg lovet uansett å vise bilder fra messebutikkene og litt annet snacks, og jeg holder jo det jeg lover - selv om det tar litt tid :)

Forbered deg på et lite bilderas....

Den flinke gjengen som stod bak messa














Trendsone fra FARGERIKE (ser du hun i speilet der?:))


Trendsone fra FARGERIKE


Trendsone fra FARGERIKE


Speedstyling, her ved vinneren Marie Friis


Styling av en av finalistene, Linda-Mellaogmalla


Tredje finalisten sin styling, Monica-Twist24



















Mange fine butikker som fikk vist fram det de har, og shoppingmulighetene var mange! Jeg ønsker meg bare enda flere av de små unike butikkene som Kanel, Nordisk Rom og Lobelia, så neste år satser jeg på at ønsket går i oppfyllelse! :)
I tillegg til mange fine butikker å titte og shoppe (litt) i, var det mange gode foredrag fra scena. Spesielt spennende var jo speedstylingen med temaet "blomster og design". Jeg er imponert over at Marie, Linda og Monica turte å jobbe foran så mange folk med stylingen sin, flinke!!
Fellesfrokost og -middag med sosiale medier-folket ble det også tid til, og det eneste jeg i grunnen savner er å få sett litt mer av Bergen enn frem og tilbake fra hotellet til Grieghallen. Det er det vel i grunnen bare jeg selv som kan gjøre noe med ;)

Takk for denne gang, vi sees kanskje neste år?

//
More pictures from the interior fare in Bergen!

6 kommentarer:

Så flotte bilder du har tatt! Takk for veldig hyggelig helg :)

Åh ja, Bergen er en fin by så jeg skjønner du ville se mer av den, men det ser ut til at det var nok å se på i Grieghallen i alle fall :) Nydelige bilder som vanlig!
L

Sp koselige blogspot og mange fine bilder! De var så koselig å se deg igjen! Kanskje vi kan treffes i Oslo snart! Klem Vicky :-)

Nydelige bilder og herlig inspirasjon :-)
Ha en fin dag flinke!
klem Vibeke

UTROLIG mye fint - man får jo lyst til å omdekorere hjemme med en gang :). Ha en god søndag!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)