23. november 2013

Bloggtreff på Verket Interiør med NIB

Jeg har hatt lyst til å dra dit lenge, men har aldri fått somla meg så langt (langt er å overdrive, det er bare 20 minutter med bil). Da NIB inviterte til bloggtreff hos Verket Interiør, var det derfor en selvfølge at jeg skulle melde meg på!


Verket Interiør ligger på Bærums Verk, idyllisk til i et gammelt jernverk ved inngangen til Lommedalen. Det består av 4 butikker fordelt på 2000 kvm; Verket Interiør (møbelavdeling), Lilleverket (barneavdeling), Kjøkkenverket (kjøkkenting) og Designverket (håndverksbutikk). De har forresten nettbutikk også, hvor du kan se litt av utvalget.


Verkets PR- og kommunikasjonsansvarlig Melissa Hegge ønsket oss velkommen og vi fikk titte og shoppe i både Lilleverket og Kjøkkenverket før alle samlet seg i møbelavdelingen. Med 20 % rabatt på alle varer, var det ikke så lett å holde lommeboka lukket... 


Ann-Beate (Med et lekent sinn) og Live (Lidyll) har det gøy :)
Det var såå masse fint å ta bilder av i butikken, en drøm for et interiørhjerte!


Ann Helen (NIB) dokumenterer.

Vi fikk både påfyll i mage og hjerne, med god fingermat og drikke, og foredrag fra Nadia Lassen i byLassen og Jonatan fra Vitra. Masse fine premier ble loddet ut også, og jeg var så heldig å vinne en knagg fra HAY :)

Nadia Lassen, oldebarnet til Mogens Lassen - arkitekten som har designet byLassen-produktene.

Julemusikk strømmet fra anlegget, det var julestjerner og julepynt som stemningsskapere og jeg kjente at det bosatte seg enda litt mer jul inni meg av å være der. Ikke minst traff jeg både kjente og ukjente bloggere - alltid like koselig! Blir nesten som symøtene våre dette her ;-D



Jeg har definitivt tenkt å reise tilbake til Verket, kanskje allerede før jul! 
Takk for et fint bloggtreff, Verket Interiør og NIB!

//
I went to a blog event at Verket Interiør, an interior shop in a cosy environment outside Oslo.

2 kommentarer:

Så koselig! Og for en flott butikk <3
Heldig du som bor på østlandet :)

Klems Diana

Beautiful pictures, lovely things!
¡Sigue así!
Follow (if u like): www.theforeignergirl.blogspot.com.es

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)