13. oktober 2013

7 kommentarer:

Det skjønner jeg godt, for det har blitt kjempefint! Elsker den selv :)
God søndag til deg

klem fra Nina

Det kan jeg lett forstå! For en utrolig flott stue. Kombinasjonene dine er superfine, lyset og fargene! :-)

- og jeg tror i grunn vi har en nokså lik sofa. Vi elsker vår, og den er også god å sitte i. Nyt søndagen, Ann Merete!

Åh! Dån! Kjempefint har det blitt!

Det skjønner jeg,
for en fantastisk stue dere har inreda.
Mange lekkerbiter her.

Fin ny uke til deg!
- AC

Det har du all grunn til! Nydelig stue! :)
Håper du får en ny fin uke! Og etter å ha sett peiskosbildene dine, fikk jeg lyst til å fyre i peisen og ta frem et pledd og kakaokoppen. Nydelig bidrag! :)

Kjmpelekkert blitt hos deg....nå er det bare å møte vinteren og kooose seg inne :) fin ny uke!

SÅ fint du har fått det!! Elsker det.

Klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)