31. oktober 2013

Granit har fått nettbutikk


...men dessverre sender de bare internt i Sverige (foreløpig?)...

Jeg er så heldig at jeg ikke bor så langt unna en av Granit-butikkene i Oslo, og jeg synes de har så mye kult der! Butikkjeden kjører jo en veldig svart-hvit-natur-stil, og det er ikke sikkert det passer for alle.. men jeg synes man stadig vekk kan finne noe praktisk, fint eller bare rett og slett noe må-ha der!

For norske Granit-venner håper jeg at det kommer nettbutikk som sender her til lands etter hvert, i mens kan man jo kose seg med å titte i den svenske.

Over: Et skjermbilde fra nettbutikken.
Under: En liten collage av fine ting fra Granit



3 kommentarer:

Her var det mye fint. God helg ;)) Ann Elin

En koselig historie,så deilig at vi kan ha slike nydelige minner med oss....
en fin lørdag til dere-......klemklem

Bonjour,
Je découvre ton blog, j'aime beaucoup ton travail! Des aventures et de très belles
photos. Je suis artiste peintre, photographe amateur; je me suis inscrite pour suivre tes
publications!
Je t'invite à me rendre visite sur mes blogs, merci beaucoup et bonne journée! Cath

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)