28. oktober 2013

DIY - Dorullholder av kobberrør

Hvis du er ute etter en litt spesiell dorullholder, hvorfor ikke lage den selv?
Mange lager lysestaker av kobberrør fra Clas Ohlson om dagen, men det er jo veldig mange andre ting man kan lage av slike rør også! Ja, toalettrullholder for eksempel.

Hjemme hos oss er det herren i huset som har sagt at han skal stå for utsmykningen av toalettet. Vi har et sånt bittelite rom der knea omtrent går inn i døra når man sitter på do... Så om vi skal ha noe sånt på det lille rommet, det aner jeg ikke, men kanskje noen andre vil prøve?

Jeg fant bildet og tipset på nettsida This old house.


//
Want to have a special holder for the toilet paper?
Why not try to make it from copper pipes?
I found this tip at the webpage This old house.

9 kommentarer:

Morsomt. Skikkelig kul dorullholder. Dessuten artig at du er fra Hadeland. Er Hadelending selv og synes det er morsomt når jeg finner flere fra samme sted som blogger. Legger meg til som følger hos deg. Stikk gjerne innom min blogg også hvis du har lyst. bruktogblandet.blogspot.no
Vennlig hilsen Marit

Utrolig kul den var da! Orginal ;-) Hadde blitt glad ved hvert dobesøk jeg da ;-) Hoho!

Må takke de for et flott spor hos med ang. NIB-utfordringen. Hyggelig å høre at man ikke er helt på jordet i forhold til tanker ;) Det er sant det du sier at det er ulike dommere hver gang, og det synes jeg er veldig bra :-) Et lite håp! Tusenvis av takk, igjen, for vakre ord :D Og ha en fin mandagskveld. Klem fra Monica.

Den var rå kul!
Nyt dagen flinke :-)
klem Vibeke

Hei søte du!
Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

Den dorullholderen så rett og slett genial ut!

Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
Stoor klem

Så stilig! Var utrolig kult :-) God ide!

Takk for koselig kommentar på min blogg, såååå koselig :-)

Ja, var mye varmepumpe folk og mye annet rart på messen i år! Men nei, var ikke med på noe treff. Er ganske ny i blogglandia. Det vil si, har vært veeeeldig aktiv på lese fronten, men ikke laget blogg før for en liten stund siden. Elsker denne deilige verden der man deler kreative ideer og gir hverandre inspirasjon :-)

Fortsatt flott uke til deg!

Superfin! En sånn skulle jeg veldig gjerne hatt, men i sort :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)