15. oktober 2013

Dining Dream

Her er spisestua vår! 
Jeg er veldig fornøyd med hvordan det har blitt, spesielt med den kule - men oh så billige kunsten vi har skaffet oss! Det er faktisk en DIY! Jeg knipset bilde av ei fin dør nede ved Nybrua på Grünerløkka med mobilen i sommer, og den har vi printet ut i stort format og limt på et lerret fra Søstrene Grene (100x120cm).
Det er mulig vi velger å printe ut på nytt på matt overflate, siden lyset reflekteres litt vel mye nå. Men uansett; fargene og alt er så fint!


Kobberlampa fra Tom Dixon er jeg jo selvfølgelig veldig fornøyd med, selv om det ikke er strøm i den ennå.. t-t-t!
Sammen med kubus i kobber fra byLassen, noen figurer i tre og grønne planter er det helt perfekt for oss. Ja, for min kjære er også ganske interessert og involvert i hvordan det blir her - selv om som oftest jeg er den som planlegger :)

Bordet er forøvrig det samme vi alltid har hatt - et arvestykke jeg har malt hvitt.
Stolene er fra Skeidar og IKEA.

//
This is our dining place!
I love the street art photo - it's a DIY! A photo of a door captured with my iPhone, printed and glued to a canvas! Cool or what? :)
I of course like the copper shade lamp from Tom Dixon, and the mix of copper, wood, white and colors are just perfect for us!

6 kommentarer:

Utrolig lekkert og bare helt fantastisk det bildet altså!! Kos dere med spisestua og nyt dagen flinke deg!
klem Vibeke

Knallfint. Elsker bildet!

Fint! Kjekt med mann i huset som også er interessert i hvordan det ser ut hjemme. man skal jo bo der sammen!

Stilig! Og jeg elsker kobberlampen. Liike før jeg kjøpte meg to små på Bolia i helgen ;-) Nyt tirsdagkvelden. Klem fra Monica.

Så fantastisk flott det ble, wow! Kjempekult og inspirerende bilde;)

Nyyt:)

-malla-

Kjempefint dere har fått det! Liker bildet, lampen, gulvteppet, ja rett og slett alt :-)
Smart med diy-bilde, kjekt å ha noe som ikke alle andre har!

God ny uke!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)