17. september 2013

En spiseplass tar form

I helga fikk jeg endelig malt ferdig veggen på kjøkkenet! En finfin gråfarge som gjorde hele rommet mer koselig med én gang. Nå er ikke kjøkkenet så veldig fint i seg selv, kjøkkeninnredningen er ganske huff... men det gjelder jo å gjøre det beste ut av det man kan! Derfor har jeg hatt en idé om en litt knæsj og leken spiseplass. I går var jeg på IKEA og med nytt bord, stoler, et teppe og en plante er jeg noen skritt nærmere.

Her kommer et lite glimt, tatt med mobilen seint i går kveld, etter at jeg hadde innviet bordet med knekkebrød-kveldsmat.
Flere bedre bilder kommer selvfølgelig etter hvert! :)


REIDAR stoler (fargen skal liksom være oransje, men jeg vet ikke helt...), MELLTORP bord, BASNÄS teppe, CLUSIA plante.

//
I've finally painted one of the kitchen walls with this nice grey color! 
My plan is to make a playful and cool dining area, and with these things from IKEA I'm on my way...

2 kommentarer:

Så koselig spiseplass da :) Var Reidar god å sitte på? Alltid kjekt med forandring, og me skal alltid gjera det beste utav det me har, det er kjempe viktig!

Håper du hadde ein god middag på nye kjøkkenkroken din i dag :)

Klem Eli

Det ser jo ut som du er på god vei der! Veldig spennende å se hvordan det blir hos dere.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)