4. september 2013

5180 Oslo

Jotun LADY har et nytt fargekart på trappene og jeg liker det jeg ser!
Spesielt én av fargene tror jeg hadde blitt veldig kul et sted i leiligheten;
LADY Pure Color 5180 Oslo fra serien "Urban Casual"!

Jotun skriver dette om "Urban Casual":

Når sterke fargetoner med dybde møter robuste, maskuline elementer oppstår en ny industriell revolusjon. Gjør opprør mot det etablerte; skap rom for lekenhet og lave skuldre. Tenk røffe metaller mot vintage chic. Resultatet blir en funksjonell, avslappet og behagelig havn i storbyens kaos.
Stikkord for dette temaet er kreativ hverdag og uformell atmosfære. 

Burde jo passe perfekt i vår klassiske bygårdsleilighet her i Oslo?

Fargene er ikke i butikk ennå, så nå veeeenter jeg utålmodig - vil male nååå!
(Enn så lenge maler jeg med noe annet på kjøkkenet i stedet...)

Bildet er lånt fra Jotun / Lady inspirasjonsblogg

//
New colors from Jotun!

1 kommentarer:

Bestandig spennende med nye fargekart..., denne ser iallefall nydelig ut:)

Annelise

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)