31. august 2013

Nytt til høsten fra Keiserne

Keiserens Nye Trær frister med fri frakt i nettbutikken i august, og siden det kun er få timer igjen av kampanjen fikk jeg endelig somla meg inn for å titte litt. Formen var visst ikke så ille at jeg ikke orket å sitte her foran PCen og surfe gjennom fine ting...:-D

Jeg fant jo selvfølgelig litt av hvert som havnet i handlekurven, og jeg hadde litt høst i tankene da jeg valgte meg noen ting. I tillegg har jeg noen veldig bra (håper jeg) planer for en del av stua! Det skal blant annet inkludere pianoet jeg har vært så heldig å arve fra besteforeldrene mine... bare vent å se ;)


Bilder lånt fra Keiserens Nye Trær, collage laget av meg.

Fort deg inn i nettbutikken til Keiserne om du har lyst til å få fri frakt! (Gjelder hvis man handler for over 350 kr).

//
Nice stuff I've ordered from the Norwegian netshop "Keiserens Nye Trær".

3 kommentarer:

Dei keiserane har sannelig mykje fint dei...! Sidan eg har vore inne i ein slags shoppestop månad så våga eg meg rett og slett ikkje innom nettbutikken deira. Ved eit uhell sveipa eg innom Kremmerhuset sin nettbutikk og shoppa meg nesten ein benk eg ikkje trenger. No ser det ut som om eg har tilnærma null impulskontroll når det gjeld shopping, og det stemmer faktisk... Men eg kan heldigvis kontrollera om eg skal oppsøka "trøbbel" eller ikkje, så då velg eg ikkje ;-)

Håper du er betre i formen.

Skal du til Bergen i oktober?

Klem Eli (tidligare Frøken Fryd)

Så herlige ting! Gleder meg til å se planene for stua :-)

Fortsatt god helg flinka!

Klem Vibeke

Som jeg gleder meg til å pakke denne ordren!
Teppet hadde vi bestilt med tanke på å ha hjemme selv nå er de jammen solgt alle sammen. Hurra for damer med god smak, altså. Gleder meg masse til å se tingene på bloggen din, kjenner igjen følelsen av å kjøpe ting til ny leilighet. Artig!
Keiserklem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)