8. august 2013

#jentekveld med #NIB og #IKEA

IKEA-katalogen er lansert og IKEA Norge har rigget til og innredet et helt hjem i Borggata 9 på Grønland/Tøyen i Oslo for anledningen! Der foregår det diverse arrangementer hele uka og i går inviterte de til #jentekveld sammen med Norske Interiørblogger.

Dette øverste bildet har jeg lånt fra bloggen til IKEA
Solveig og Ann Helen fra NiB ønsker velkommen og alle ser på dem. 
Jeg, jeg ser på fotografen. Noen må jo gjøre det også liksom...haha...

#fromwithin #sko #soulmates 


Gjennomgangstemaet for årets kataloglansering er å ta stunden tilbake, eller #tastundentilbake som IKEA sier i ekte hæsjtægg-ånd. I det store industrilokalet i Borggata har de innredet etter alle kunstens regler. Dette gjenspeiles også i den nye katalogen der knæsje farger og stilige stylinger går igjen.


Stadig #påfyll av #vin, da blir det gjerne litt #blurry...


Vi fikk servert veldig god #tapas!
Her ser vi Susanne (Teglsteinsliv), Heidi (Lyse Ideér) og Lina (Her skal vi bygge og bo). 


#sofaen var veldig god å sitte i!


 #slapperav med #tapas og #skravling
Elisabeth (Elisabeth Heier), Kjersti (Kjerstis Lykke), Vibeke (Bengtgarden), Gro Anita (Myke Minutter) og Lene (Drabbel)


#spreke #farger og #gult er #kult


En - to - tre - shoot!
Live (Lidyll)


Ville hyra deg inn som #modell, anytime!
Ann Beate (Med et lekent sinn)

#skravle
Elin (Fragmenter) som har startet interiørbutikk i Ås! Sjekk ut nettbutikken Alle tiders hjem :)
Snakker med Camilla (Camilla Engelstad).

Solveig (NiB) har pønta seg med noen coole #shades hun fant


#grønt er #skjønt!
Dette var stilig! Liker speilet, men skulle hatt det i en annen tresort. eller farge.. kan kanskje males? :)

#gjesp
Ta deg en hvil på #soverommet hvis du er sliten.


 Someone did :)


På kjøkkenet, helt svart! Modig med helt svart kjøkken, og veldig kult med de grønne, hvite og brune detaljene!

Finfin #jentekveld med masse skravling og latter, akkurat sånn det skal være :)
Takk til IKEA og NiB som inviterte oss!

//
Last night I went to a blog party hosted by IKEA and Norske Interiørblogger.
The new catalog was published this week, and IKEA has turned a huge industrial place into a cool and stylish home. I met a bunch of sweet interior bloggers - some of them I know very well and some was all new to me. Very nice people all of them!
We got yummy tapas and wine, and sat down in the IKEA environment to eat, talk and laugh.
Thank you for a great night!

3 kommentarer:

For en fantastisk kveld dere hadde. Koselig bilder.

Klem
Vicky

Haha, herlig innlegg! #liker

Åh! Jeg fikk aldri til denne kvelden jeg, uff! Men man kan ikke så til alt! Det ser ut som om dere har kosa dere stort om ikke annet :)

stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
klemklem
-Maia

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)