16. august 2013

Entré i all enkelhet


Når du kommer inn døra hos oss akkurat nå og titter til venstre ser du dette.
Endelig fritt for esker, søppel og annet stæsj som har stått her i det siste.

Akkurat nå er det deilig enkelt her, uten noe på vegger, og nesten ikke noe på gulvet.
Da ble det heldigvis plass til denne vinballongen jeg fikk fra mamma for ganske lenge siden. Helt inntil nylig har den stått lagret oppe på Hadeland, men nå kommer den til sin rett som vase! (Jeg har ikke giddet å vaske den ennå, mamma, skal gjøre det snart!). 

Med sivgress fra innsjøen jeg vokste opp med å bade i da jeg var liten, pynter den opp litt før flere ting kommer på plass.

Jeg ser blant annet for meg lamper eller pærer som henger ned fra taket bortover gangen der! Har faktisk noen på lur som jeg tror vil bli veldig fine.

Speilet er fra IKEA, plastteppet fra Ellos. Bad og toalett har fått bokstaver fra DesignLetters på døra, slik at ingen skal ta feil dør :)

Håper alle får ei fin helg! 
Her skal den nytes med blant annet bloggtreff hos Elin/Fragmenter og Alle tiders hjem!

//
Our hallway is all about simplicity at the moment.

2 kommentarer:

Hei og takk for sist :-) Må bare si at jeg LIIIIKER tregulvet <3 Vi hadde slike gulv i vår første bolig, og det er de fineste gulvene vi noen gang har hatt.

God helg!

Den vinballongen var bare helt fantastisk! Blir spennende å se utviklingen forøvrig, både i gangen og i resten av leiligheten! Regner med dere kommer til å få det kjempekoselig! :)
God helg, søta!
Klem fra Carina

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)