6. juli 2013

Sommer sommer sommer

Hvor glade blir ikke vi nordmenn når sommeren endelig viser seg fra sin beste side?
Det er jo verdt å vente på - og litt regn gjør jo bare at vi blir enda mer glade for finværet. Slik kjenner jeg ihvertfall jeg det.
Med utsikt for ihvertfall ei uke med sol framover her på Østlandet, lover det godt for sommerferien.
Vi skal jo drive en del inne med maling, pakking og flytting, men desto bedre blir det med ispauser i sola.


Kubus i kobber fra ByLassen, Wooden Bird fra Vedel, Bulbino-vaser fra Kähler, stor hvit vase fra Skeidar og lysestaken Etch fra Tom Dixon.

Sommertid er lys!
Det bare renner inn vinduene!
Favoritter på spisebordet om dagen, jeg er så glad i kobberet mitt :)




Selvplukkede blomster er fint! Dette ligner på hundekjeks, men det er den litt mer giftige varianten. Husker ikke hva den heter, jeg. Plukket i nabolaget som jeg virkelig kommer til å savne! Egebergløkka, Akersryggen, Kjærlighetsstien og Telthusbakken... jeg får være flink til å ta noen turer innom når savnet blir for stort!

//
Summer is light!
Favourites on my dining table.

3 kommentarer:

deilige bilder! SOmmer er virkelig deilig! Tillykke med den nye leiligheten, DET må føles bra det! Klemmer

Elsker bildene - og interiøret ditt :-) Kjenner meg igjen i flyttesjau. Vi har bodd i ny bolig i to måneder, og det er fortsatt kasser rundt omkring. Ikke lett å få gjort noe med en ettåring i hus - eller er det bare vi som prioriterer avslapping når vi kan? ;-) Mest sannsynlig. Hi-hi. Moro er det uansett :)

Fin mandagskveld til deg.
Klem Monica.

Deilig sommerstemning hos deg!
Det trengte jeg i dag, for her er det grått og kaldt.. Evig optimist som jeg er tok jeg på sykkelskjorts og hev meg på sykkelen i morres... Brrrr!

Da hjelper det med bilder som lover lys og varme :)

Ha en videre strålende dag og lykke til videre med flyttesjauen!

PS! Hils Kaj Arne og si at han pent må hjelpe til med flyttingen han også ;)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)