30. juni 2013

Keiserlig levering

Første gangen jeg hørte om Keiserne var da Norske Interiørblogger presenterte dem på bloggen sin i fjor vinter. Keiserne er to av få mannlige medlemmer i NiB, og i tillegg til å skrive den fine bloggen sin (noe de forøvrig er utrolig flinke til!) har de gjort seg til rikskjendiser i interiørverdenen med å starte nettbutikken Keisernes nye trær.

Jeg har fulgt Keiserne litt til og fra og har støtt og stadig vært innom nettbutikken og siklet litt på varene. Med ting fra produsenter som Kähler, Bloomingville, HK Living, Liebe, Anne Black, OYOY (og jeg kunne fortsatt på en laaang liste) har de mye for en hver smak (jeg har fått med meg at de skal være spesielt gode på fine puter!)

Da vi var på Bloggbliss i København, var jeg så heldig å få hilse på gutta bak bloggen og nettbutikken, nemlig Dekoratøren og Himmelgutten. Veldig koselige og flotte karer, må jeg si! Og vet dere hva de gjorde? De ga vekk både gaver og gavekort til oss andre! Så snilt!
Vi fikk en nydelig Anne Black-vase (som jeg lover å vise senere, akkurat nå er den pakket ned - flytting snart, veit dere...), en visittkortmappe og et gavekort på 200 kr til å bruke i nettbutikken!

Små svarte og trefargede (ny farge!) knappe-knagger fra HK Living. Til sammen 5 stykker som skal hjelpe oss med oppbevaring i den nye leiligheten. Og se på smarties'ene! Med egen logo! Fantastisk! Dessuten en koselig hilsen fra Keiserne:)

Siden det rykker litt vel mye i shoppingfoten om dagen bestemte jeg meg for å besøke Keisernes nye trær for å handle meg noen fine knagger fra HK Living jeg har lyst til å dekorere den nye entréen vår med. Planlegging av ny leilighet er gøøøy, men kan jo bli dyrt når man ønsker seg så mye fint. Da kom gavekortet godt med.
Knagger får man jo aldri nok av, og siden oppbevaring er en liten nøtt å knekke for den nye leiligheten, er fine knagger et steg på veien. (5 dager til overtakelse - iiik!)

Jeg ble veldig imponert over servicen og hastigheten hos Keiserne, det føltes som at jeg bestilte i nettbutikken om morgenen og kunne gå å hente pakka på Posten samme ettermiddag (ok, avbrutt av en natts søvn da)! Én dag tok det! I tillegg fikk jeg svar umiddelbart da jeg sendte en e-post for å spørre om en ting før jeg bestilte. Det gjør shoppinghjertet glad, altså :)

Det var forresten morsomt å hente pakka på Posten, for med liten kø og fredagsstemning var de i godt humør der oppe på St. Hanshaugen. Avsendernavnet på pakka ble bemerket, og jeg måtte jo si at det var en interiørnettbutikk. Da ble en av de andre ekspeditørene interessert og spurte hva slags type interiør de selger der, og sa hun skulle ta seg en tur inn fordi hun likte navnet så godt! Moro :)

Såh... poenget her er vel egentlig bare; kom deg inn til Keiserens nye trær og klikk deg hjem noen godbiter, jeg er ganske sikker på at du fortjener det!

//
I bought some pegs from HK living in a Norwegian interior netshop with excellent service!

3 kommentarer:

Jeg elsker å shoppe hos Keiserne :) Rask ekspedering, god service, personlig hilsen og sjokoladeoverraskelser. De gjør virkelig alt for kunden. I like :)

-Mona-

Så gøy! Gleder meg til å se de på veggen!!

Lykke til med overtagelsen! Nå er det bare 5 dager til jeg begynner ferien også.. GLEDE! Skal bli så godt.. men håper været har tenkt å være "litt" på min side i år...

Nyt den neste uken!
Klem fra
Kjersti

Ja Keiserne er herlige! Både personene selv og butikken deres :)
Skal forsøke rekke sykle innom en tur etter jobb i dag, for nå må jeg se til å sikre meg noen av disse knaggene til hytta. Gleder meg SÅNN til å få ordnet ferdig der til ferien!

Men først skal jeg og lillemor ile avgårde en uke til Sørlandet, WIII!!! Så når vi kommer tilbake er dere innstallert i ny leilighet! Gleder meg til å se :) Håper ikke Kaj Arne finner på for mange hyss underveis, men hjelper til som best han kan ;)

Ha en videre strålende uke og JULI!!!
Klemmer :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)