30. mai 2013

Soon off to Copenhagen

Reisesommerfuglene flakser rundt i magen,
smilet sitter løst om munnen
og hjertet slår litt ekstra fort;

I dag er avreise til København og BLOGGBLISS med
34 andre flotte interiørbloggere!


Jeg tar danskebåten sammen med Live (Lidyll), Ann Beate (Med et lekent sinn) og Tone (Designhund) i kveld,
og vi går i land i Danmark i morgen tidlig.


En hel dag til shopping, fotografering, sightseeing og kos
før vi skal kose oss enda mer, shoppe enda mer, ta enda flere bilder
og ha det om mulig enda bedre på lørdag når selve BLOGGBLISS2013
setter i gang! Og når vi har tråkket oss slitne i beina, ledd oss støle i både kjeven og magen,
blitt krumme i ryggen av å fotografere og kortene lukter svidd av å bli brukt så mye - da har vi jammen meg én dag til! Flyet tar oss hjem søndag kveld, jeg tipper vi skal få utretta litt den dagen også.

Jeg har faktisk allerede forhåndsbestilt meg noe i en av de fine butikkene vi skal innom,
jeg mistenker at kortet kan gå litt varmt om jeg ikke klarer å holde meg noenlunde fornuftig.. 
jeg vet ikke helt om jeg ønsker å være så fornuftig heller, haha..;)


Jeg er så glad for at jeg meldte meg på turen,
jeg hadde jo i utgangspunktet tenkt at jeg ikke skulle prioritere å være med
på grunn av utgifter til leilighetsskjøp og alt som følger med der.
Nå kunne jeg ikke fått en bedre start på sommeren,
og dette blir trolig den eneste utenlandsturen min i år.


Det gledes enormt og jeg regner med at det kommer til å bli delt
masse bilder på Instagram i løpet av helga. Følg meg på @annmeretes eller søk opp hashtag #bloggbliss2013 og #nibcopenhagen

Hotellet vi skal bo på heter STAY og er kledd fra topp til tå i design fra HAY. 
Passer jo utmerket for denne interiørgjengen :)
Bildene i dette innlegget er derfra, jeg har lånt dem fra hjemmesiden til STAY.


//
I'm going to a blog event in Copenhagen this weekend, hosted by Norske Interiørblogger!
Sooo looking forward to meet all the other bloggers, to shop, use my camera, eat good food and laugh a lot!
We're staying at the design hotel STAY, the pictures in this blog post is from their website.
Follow me on Instagram to see updates, you find me here: @annmeretes :)

4 kommentarer:

VI SEES SNART!!!!:)
Jeg får helt frysninger når jeg ser bildene av det supre stedet!!!! Weeeeee. Det blir så bra:)

Blir nok MEGET bra!!
KOS dere max ♥

Oooo, jeg gleder meg! Vanskelig å konsentrere seg på jobb i dag når dere legger ut så fine Instagram-bilder!! Jeg måtte tyvtitte på mellom møter og excelark:-) Hærlig hotell da!

Treffes snart da! Lander tiiiidlig lørdag morgen:-)

Klem fra Maratonjenta!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)