8. mai 2013

Ny leilighet!

Jeg svever 10 cm over bakken i dag.
Først fordi jeg var så spent at jeg ikke visste helt hvor jeg skulle gjøre av meg.
Med blikket festet på telefonen og alt av fingre og tær krysset.
Så fordi jeg er så glad at jeg ikke klarer å roe meg ned.

E og jeg har blitt leilighetseiere i dag!

Bilde fra FINN.no 

Vi elsker:
Størrelsen (74 kvm)
Gulvene
Planløsningen
Takhøyden
Stukkaturen
Peisen
Alle vinduene med det fine lyset
Dobbeldørene
Det store rommet i midten som skal bli kontor
At kjøkkenet er på eget rom
At den ligger innenfor det området vi ville
At prisen er til å leve med
Sa jeg størrelsen? :)
++++

 Bilde fra FINN.no

Vi overtar i begynnelsen av juli. Det gledes!
Jeg lå i senga i natt og fikk ikke sove fordi jeg var så spent.
Innredet selvfølgelig med både møbler, tapeter og farger.
Kjøkkenet har vi lyst til å gjøre noe med, men det haster ikke.
Her kan vi flytte rett inn :)

Bilde fra FINN.no

Noen smakebiter med bilder fra annonsen her nå, dere skal selvfølgelig få se masse mer når vi har flyttet inn!
Noe må jeg jo spare til senere ;)

Hvis noen har lyst å se annonsen, kan du sende en e-post og spørre.
Ønsker ikke å legge ut adressen på www.

Jeg er happy!

//
We bought an appartment today!
I'm so happy and excited!
Love so much about it!
Woop woop!

18 kommentarer:

Å, så gøy! Gratulerer så mye!! Jeg vil gjerne se flere bilder. :)

Gratulerer! Så moro :-)

Wow, de dobbeldørene, elsk!!
Og gulvet <3
Gratulerer så mye!!

Å fytti rakkern!!!!
Jeg trodde først dere hadde kjøpt leilighet i København, da denne leiligheten var sååå typisk Købenleilighet. DRØMMELELIGHET!!!
Jeg fant annonsen på finn, så ser jo nå at det er i Oslo ;)
Helt fantatsisk leilighet..
GRATULERER SÅ MYE!!!!

Klem Ida Susanne
/sukkertøy for øyet

Gratulerer såååå mye!!!!!
Leiligheten ser superlekker ut, så skjønner godt at du lå våken i natt! :)
Spennende tider framover! Kos deg med planlegginga! ;)
Klem fra Carina

Hei Ann Merete
Gratulerer så masse! Leiligheten ser helt fantastisk ut! Det må bli utrolig morsomt og spennende å innrede den.
Ha en boblende kveld!
Klem fra Kaspara

så gøy, gratulerer!
Blir spennende å se mer når dere har flytta inn.
Ser veldig fint ut.

Fin dag til deg!
- AC

Funfunfun!! Grattis :-)

Hurra Snuppa!!!!!
WEEEE! Så glad på dine vegne!

Kommer til å savne deg som nabo, men veldig glad for at det ikke er så fryktelig langt unna da! Og jeg skal komme på besøøøøk!!!*hihi*

Stor klem

Hurra Ann Merete!
Gleder meg med deg : ) Veeldig!

..og gjett, jeg vil gjerne se resten hvis du vil dele : )

Klem klem

Gratulerer så masse med utrolig flott leilighet:)
Den var bare utrolig flott:)
Ha noen herlige fridager
Klem Merete

Gratulerer!!
Knallfiiiin:))

WOW! Får lyst til å flytte til sentrum selv. Superfin!

Åååå! For en leilighet! Gratulerer med kjøp:)

gratulerer!! Den ser kjempelekker ut!!

Gratulerer med ny leilighet, den ser kjempeherlig ut:)

Flere bilder! Leiligheten ser helt fantastisk ut. Den har sjarm og nydelige tregulv, og de fineste vinduene. Gratulerer igjen. Jeg forstår at du er happy. Dette er byleilighetsidyll på høyeste nivå. Merker jeg er ørlitegrann misunnelig siden jeg selv må forlate min elskede lille byperle, men sjø og natur skal jeg kunne leve med. Dessuten er leiligheten deg vel unnet. Du fortjener den. Du elsker byen. Grünerløkka er topp.

Nyt gleden, og flyt på den lenge, lenge. :-)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)