27. mai 2013

Den døra

Jeg liker dører. Dører kan være grå og kjedelige, dører kan være i det vakreste treverk og dører kan være som den under; et helt fantastisk kunstverk!

Denne døra befinner seg i Søndre Gate på Grünerløkka (den gata der Delicatessen bl.a. ligger) og er så kul at jeg har lyst til å forstørre opp et bilde av den å ha på veggen!
Kanskje jeg gjør nettopp dét, men da skal jeg gå tilbake med speilrefleksen. Dette bildet ble tatt med mobilen da jeg gikk forbi i helga. Er bare nødt til å dele det med dere! :)


//
A beautiful door in my neighbourhood!

2 kommentarer:

Hihi, den døra har jeg også bilde av! Helt enig med, den er kjempefin!

Maya

oh ja, den var lekker og absolutt verdt å forstørre! Tror ikke jeg har vært innom bloggen din før så nå skal jeg ta en liten titt!
Helene :-)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)