30. april 2013

Nordisk inspirasjon - kontor

Det er ikke til å unngå at interiørtankene løper litt løpsk om dagen, og det til og med FØR vi i det hele tatt har vært på en eneste visning. Min kjære mener nok at jeg bør roe ned litt, men det er ikke sååå lett :-D
Med ny leilighet kommer nye planer, og lysten etter å gjøre ting ORDENTLIG er så definitivt til stede! Når man leier boligen man bor i er det begrensninger både i hva man kan og hva man gidder å gjøre...

For eksempel hadde det vært drømmen å få laget meg en kontorplass som er AKKURAT slik jeg vil ha den. Er det mulig, tro? :)

Å hente inn inspirasjon er uansett ikke ulovlig, og et sted jeg finner MASSE av det er hos Nordic Leaves. Har du ikke vært innom bloggen til Edina synes jeg du bør ta turen sporenstreks!

Jeg er helt forelska i stringsystemet på kontoret hennes med hyllene, pulten og for ikke å snakke om hvordan hun dekorerer - og varierer! Bare se på bildene under, de to øverste fra mars og de to nederste fra april i år.

Alle bildene er lånt med tillatelse fra Edina // Nordic Leaves.








//
My head spins with interior dreams allready, and that's even before we have looked at any new apartments... To search for inspiration is not illegal and a blog I love and visit a lot is Nordic Leaves. I admire Edina's style and her office in particular! The spring shelving system is so cool, and the variations in Edina's decoration are just perfect... visit the Nordic Leaves blog to see more!

6 kommentarer:

Hei Ann Merete
Fantastiske fine inspirasjonsbilder! Jeg er så utrolig forelsket i den gedigne kalenderen jeg, men tror ikke den er å få tak i her i Norge.
Gleder meg til å møte deg og de andre København-farerne!
Vi flyr fra Sandefjord grytidlig lørdagsmorgen og tar fly sent hjem søndag. Reiser sammen med min sprudlende og livlige venninne fra lenge før bloggingen startet (med bloggen Stilleben.)
Hun er faktisk samboer med min ungdomskjæreste gjennom 5 år.
Solskinn i Sandefjord i dag, herlig! Håper sola skinner der du er også!
Klem fra Kaspara

Helt enig, elsker de bildene av kontorplassen til Edina! Fin onsdag :) Klem

Inspirerende og fine bilder altså!
Masse lykke til med visninger! Det er litt ekstra gøy å kunne planlegge og fantasere om noe som faktisk kan bli en realitet :)

Ha en flott 1 mai!
Klem fra
Kjersti

Disse bildene har jeg også blitt inspirert av, godt lagret på datan til den gangen jeg skal lage meg hjemmekontor ;)

Nyydelig!! Slik skal jeg ha det på nytt kontor :-) Takk! God dag til deg :) Klem fra Monica.

HÄRLIG blogg du har:) och jag följer dig nu på bloglovin

Vill du ha sköna inrednings & modetips ..kan du kolla in min blogg:)

Ha en skön helg

LOVE Maria från inredningsvis.se
(sverige)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)