26. april 2013

Copper Love // Happy weekend

Tom Dixon Etch telysholder i kobber, er den ikke fin?
Den fant veien ned i handleposen min hos Hviit sist jeg var der.
Jeg var usikker på om jeg skulle gå for gull eller kobber, men det ble kobber og jeg angrer ikke!
Jeg liker formen, fargen og funksjonaliteten - tre ting på en gang - akkurat som et kinderegg! ;)


Disse bildene ble tatt forrige helg (med mobilen), men gjelder like mye nå. Gerbara-blomstene står fortsatt like fine i vasen (fra Skeidar). Dere som følger meg på Instagram (@annmeretes) har jo sett disse før, men satser på at dere ikke går lei av den grunn).


Jeg elsker lyset som bader stua om morgenen (så fremt det er sol da) for tiden.
Frokosten blir såå mye bedre, faktisk :)
Det inspirerer jo til å spise både sunt og godt - bær er blitt nesten fast inventar i hverdagsfrokosten min!

Noen som ser katten?

Med disse bildene ønsker jeg alle ei fin helg!
Håper dere opplever sol og vårlig varme.

//
I love my new Tom Dixon Etch!
Hope you'll have a great weekend!

8 kommentarer:

Eg ser du har kosa deg med samme bladet som eg skal til å hiva meg over no :) Og jepp, eg såg katten, strategisk plassert, hehe. Her har me to kattar, hankattar, begge er kastrert og minstepusen går likevel på med dødsforakt igjen og igjen og igjen. No har me snart nok kattepels til ei dyne, OMG! Dette var sjølvsagt bittelitt overdreve, men det er vel lov å setta det litt på spissen.

God helg!

Klem Eli

Den er så fin!
Hehe, fine katten da. Ser ut som en god plass å ligge. :)

Så fin - hva består den fantastiske funksjonaliteten i? (:

Jeg har helt dilla på Tom Dixon om dagen, og den telysholderen er bare helt rå i kobber! Grattis!!!!
Ønsker deg ellers ei strålende helg! :)
Klem fra Carina

Så fine bilder!
Kjempefint hjem du har. *misunnelig :)
Elsker fargene du bruker!
Håper å plukke opp noen gode tips i København!

Hilsen Susanne

Digger Tom Dixon:))
Lekker, lekker...
Og de vakre Gerbera, mine har stått i 1,5 uke, like fine:))

Ha en fin fin helg ♥

Åh de er så fine de lysestakene! Tror jeg må skaffe meg en eller to slike...
Ser du skal til Køben...heldig. JEg har også veldig lyst, men vet ikke helt. Skal egentlig være med på et løp den dagen. 10 km, skal springe med ei venninne, så føler ikke jeg kan trekke meg, selv om det bare er på gøy.

Fine pusen på radiatoren!

Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

Happy søndag!
-Maiaklem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)