8. april 2013

Bloggtreff hos Skeidar

Skeidar på Alnabru inviterte til bloggtreff i forrige uke, med temaet hage!
Alltid gøy med bloggtreff, koselige bloggedamer og interiørinspirasjon.
Vi fikk presentasjoner av hagemøbler, nytt interiør og borddekkinger,
samt veldig god tapas og noen helt utrolig fine goodiebags!

Jeg har jo dessverre ingen hage akkurat nå, men gleder meg til den dagen jeg forhåpentligvis får en. Da tror jeg ikke det skal bli noe problem å finne fine hagemøbler ihvertfall!

Jeg tok en del bilder, men kameraet (evt. fotografen) hadde visst ikke helt dagen. Derfor plukker jeg meg ut et par bilder som ble brukbare, og det ene er et bidrag til en fotokonkurranse som Skeidar utlyste blant oss bloggerne som var så heldige å få komme til dem på treff.

Takk til Skeidar for en fin kveld!

 Dette er mitt fineste hagebilde fra Skeidar, som bidrag til fotokonkurransen.


En litt annen stil her, liker den og :)

//
I went to a blog event last week :)

2 kommentarer:

Dere er så hedlige som får dra på bloggtreff, det høres så innmari koselig ut! Jeg vil også møte bloggvenninnene mine;-) Får tro det klaffer med en østlandstur en gang:-) Synes du tok riktig så fine bilder jeg! Er på utkikk etter hagemøbler selv (uvant med hage), men synes det er ganske så vanskelig. Får ta meg en tur på Skeidar og kikke:-)

Og du, jeg eelsker bildet nedenfor her- vårfølelse!!

ha en strålende dag fine du!

Gode klemmer

Det var morsomt å kunne delta på bloggtreffet til Skeidar.
Og jaa - Goodiebagen var helt utrolig flott! :)

Jeg liker bidraget ditt.
Lekre farger - Lykke til i konkurransen <3

Ha en fin uke med sol og kreativ-i-tet! ;)
Klem fra Heidi

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)