16. mars 2013

Snart påske


Huhei som tida går og huhei så stille det ble her, da! Får bare unnskylde meg med at "sånn er det innimellom". Får satse på kvalitet i stedet for kvantitet ;)

Snart er det påske, og da synes jeg det passer å vise dette bildet jeg tok på showrommet hos Hviit her om dagen. Jeg var på ambassadørkvelden til Lidyll der vi hadde påskeverksted og lagde alle de fine eggene som henger på kvisten!

Flere bilder fra ambassadørkvelden kommer i morgen.

Vasene på bordet heter Botanica og er fra Kähler.

//
Oh my... time flies by and my blog is a bit silent. Sorry for that, but sometimes it's just so.
We're heading for easter, and I thought I could show you a picture from this week. I went to a little blog event and we made all those eggs :)
I'll show you more photos from the event tomorrow.
The vases are from Kähler btw.

2 kommentarer:

Hei igjen!
Du fikk til og med tatt bilder du, hihi -av alle
kobbereggene ;-) Det ble mange morsomme egg her
hjemme i dag og, og som jeg skrev må nok jeg sitte
litt til for å lage noen egne. ..jeg og det sort-hvite da vet du!
Men det er gøy med barn som
liker å holde på med sånt altså, også er det så gøy å se
hvor fri han er i hva han lager!

Tusen takk for fin blogganbefaling nede her, har bare så vidt
besøkt henne før, men nå ble jeg sittende å lese med
tårer i øyekroken. Skjønner godt at du liker den : )

Fin lørdagskveld til deg!
KLEM

Hei! og takk for så koselig kommentar, du kan gjerne låne. Takk for at du spurte:) Nydeligfine egg, og de passer jo perfekt på grenene i de vasene. Jeg visste ikke at vasene var så store? De ser liksom så små ut på bilder synes jeg. Der kom enda flere vaser på ønskelista gitt, og jeg som ikke har noen fra før;D Fin blogg du har! Du skriver så fint om Marte (enig), men jeg tar i meg å tenke når jeg leser bloggen din at du er ikke så verst i skrivinga og varmen selv gitt, hihi.

Maya

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)