8. mars 2013

Instagood - glimt fra hverdagen

På Instagram poster jeg stadig vekk bilder, ofte fra hverdagen - og ikke bare inteiør.
Her kommer en liten serie med gode øyeblikk fra Instagrammen min i det siste (du finner meg på @annmeretes).

1. Fantastisk sushimiddag hos Lille Asia på Majorstua! Ei venninne og jeg gikk dit før vi var på stand-up på Josefines Vertshus i Josefines gate.
2. Noen kloke ord om kreativitet. Jeg fikk en slik fin "Tenk positivt"-kalender fra mamma for et par år siden.
3. Morsom vindusutstilling hos Nespresso på Eger.
4. Jeg prøver å være sprek for tida - her på skitur en fredagskveld :)

Jeg var på 3-årsbursdag for Fabelaktig-bloggen!
1. Glass med bobler og søt pynt. Maia kan jo virkelig dette med fest!
2. Nydelig pai med salat, mmmmm...!
3. Bordpynt.
4. Maias veldig gode cupcakes og konfekt. Jeg ble forresten veldig inspirert av den svarte fondveggen... har fått lyst på en selv!

1.  Frokosten nytes sammen med det som begynner å seile opp som et favoritt-interiørblad.
2. Jeg har kjøpt meg nye stilige boots fra Bianco. Ble så påvirka av bilder fra Instagram, serru...
3. KK Living kom endelig ut med nytt nummer! Nå har jeg blitt abonnent :)
4. En ganske harry, men kul sparebøsse, formet som en gullbarre (fra Søstrene Grene).
1. Fargerik tape fra Søstrene Grene
2. Jeg er ute og nyter sola! Lyset gir energi! (Bak til høyre der bor jeg, forresten) :)
3. Kjøpte boka Naturligvis - Norske interiører på Mammutsalg. Et kupp!
4. Litt etterlengtet klesshopping har jeg gjort - bl.a. denne genseren fra Vero Moda. Har endelig røska litt opp i genserbeholdningen og byttet ut masse ræl

Det var litt fra de siste ukene mine :)
Er du på Instagram? Legg gjerne igjen Instanavnet ditt i en kommentar så titter jeg innom profilen din!

 //
Some of the latest photos from my Instagram (I am @annmeretes).
Are you on Instagram? Please leave your insta name and I'll visit your profile!

2 kommentarer:

Så kos å følge deg på insta og jammen meg fikk jeg min egen bolk på insta updaten din *fnis*

happy helg, søte!
klem

Fine bilder du tar. Er ikke helt med på den Insta-bølgen. Har skjønt at man blir hekta, så... jeg blir vel nødt til å henge etter. ;)
He en kos helg! Klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)