18. mars 2013

DIY - Eggende ideer

Jeg er i det eggende påskehjørnet om dagen, og da passer det fint å vise fram disse fantastiske ideene jeg fant via bloggen til hjartesmil i dag!

Bildet er opprinnelig fra bloggen A Subtle Revelry, og der finner dere også lenker til beskrivelse for hvert egg.

Jeg får lyst til å lage egg med paljetter, merker jeg.
Pleier du å lage pynt til påske?



//
A lot of well designed eggs! Picture via hjartesmil, from the blog A Subtle Revelry. You find links to all the projects under the image at A Subtle Revelry.

I want to glue sequins to my eggs... do you like to make decorations for easter?

2 kommentarer:

Hohoi, så mange fine egg! Hos meg rykka det fælt i eggemalefingrene (visste ikke at jeg hadde sånne) i går da jeg var hos tanta til Rasmus;-) Hun viste meg et hefte med masse forslag til å dekorere egg, og i dag kjøpte jeg to kartonger som skal til pers denne uka. Blååååååse!!

Og du? Den Hviitambassadørkvelden (puh, langt ord), så så innmari trivelig ut! Dere er så heldige som bor litt mer sentralt og kan møtes. Har så lyst til å treffe deg en gang (eller fem)!

Og en ting til: tusen, tuse takk for utrolig fin kommentar inne hos meg, du gjør meg glad og varm i hjerterota:-)

Strålende kveld til deg!

Mange klemmer

Herlige egg. Glad inspirasjon. Jeg likte egget med en flyvende gris.
- og et paljettegg tror jeg blir kjempekult!

Ambassadørkveld hos Hviit så ut som en koselig kveld med varme, latter og kreativegleder. Slike dager og aktiviteter gir energi. Positiv energi.

Tusen takk for oppmuntrende og fine ord. Vi flytter til Moss og Jeløya, så det er i en utvidet krets av Oslo-området. Kanskje, kanskje jeg tørr å være med på et treff eller to. Det var en god ide. Østlandsbloggere er nok ikke noe mer farlig enn Vestlandsbloggere. ;-)

Nyt den spirende våren, og lysere dager. Snart er det påskekos og litt etterlengtet ferie for de fleste. Jeg ønsker deg en solrik dag, Ann Merete.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)