12. februar 2013

Free Valentine's printables // Gratis Valentinesprint

På torsdag 14. februar er det jo den store hjertedagen! Elsket av noen, hatet av andre.... 

Uansett... Jeg tok meg en liten runde på nettet og fant gratis print, kort og bilder med søte valentines-motiver.
Ikke noe vits å bruke masse penger på dyre kort når man kan prite ut et gratis fra nettet, vel? :) 
Det er jo koselig å vise noen at du setter pris på dem om du ikke gjør det ellers i året?
 
Trykk på lenkene over bildene for å finne printene!


Kort og gavepapir fra Kikkis planet (på norsk og engelsk)




























//
I've collected some nice printable cards and stuff for Valentine's Day!
Why buy expensive cards when you can print for free?
You find the downloads if you use the links above the photos.

1 kommentarer:

Åh - så masse fint du har funnet frem til da! Så fint - da slipper jeg å ta runden selv. :D Og takk for at bildet og kortene mine fikk være med på listen din! Klem!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)