4. januar 2013

Jeg trenger ordning & reda

Med nytt år kommer behovet for ordning & reda.
Jula ble ryddet ut i går og jeg fikk shinet opp i stua. Men så er det gangen, badet, kontoret og soverommet... sukk, det er jo en evig sirkel. Vi er glade i ting og med litt for liten plass og litt for mange ting er det lett for å bli rotete.

Disse eskene fra HAY har jeg siklet på en stund, og nå tror jeg nesten de må bli klikket hjem. 
Oppbevaring og orden i sysakene er essensielt når man har så mye stæsj som meg, og noen nye fine esker vil ihvertfall gjøre ryddinga litt mer morsom? Jeg ser dessuten for meg at de kunne vært fine i hyllene i stua også (som jeg SKAL gjøre alvor av å rydde i, jeg lover!).

Bilder fra Design within reach, collage laget av meg.

Jeg liker disse fargene, selv om det står at det er mannefarger :) Synes de passer best inn hos oss.


Selv om jula åkte ut i går, er det fortsatt koselig med Happy Lights. Jeg tok dette bildet med mobilen.
Du finner det også på Instagram; @annmeretes

Herlig med kort uke og helg igjen! Jeg tror det er viktig med en litt lun start på det nye året, en kan jo bli litt stressa av alt man tenker man skal utrette i 2013. Jeg venter på at kalenderboka jeg har bestilt skal komme i posten.. føler meg nesten litt naken uten! Har lyst til å notere og planlegge, dille og dalle med den lille nødvendige boka. Bare jeg som er litt rar sånn? ;)

Håper du får ei fin helg!

//
I'm in need for some orderliness in my home!
Yesterday I threw out the Christmas decorations, and the livingroom looks quite neat right now. But then we have the hallway, the bathroom, the office and the bedroom... it's an never ending circle of stuff and mess!
I really need to get more organized and I think it would be much easier and inspiring with these nice boxes from HAY! I might click some of those home very soon...

My Happy Lights didn't get an exit despite the end of Christmas, I think they can be used the year around! This image is from my Instagram; @annmeretes

A short week and I love it! An easy start of the new year is important.
I'm waiting for my new almanac to arrive in my mailbox, I almost feel naked without one! I love to make notes and plan my week and months! Is it only me who's like that? ;)

Hope you'll have a nice weekend!


5 kommentarer:

Superfine bokser! Orden i småsaker og smårot er bra, og enda bedre blir det når gjemmestedet ser slik ut!

- og ja - en kalender har jeg brukt mye tid på å lete etter i dag. Jeg blir smågal av å ikke kunne skrive ned og ha kontroll på dagene og listene. Har du finnet en fin utgave?

God januarhelg - nyt den og kos deg med vinterharmoni. :-)

At oppbevaringsesker kan være så fine, ja det er ganske rart:P Disse står høyt oppe på ønskelisten min:)

Hei vennen!:)
Ja, orden i "sysakene" er viktig....kjenner jeg har litt av en jobb å gjøre etterhvert selv...vurderer å gi bort litt ting-vi har jo aldeles ikke plass i knøtteleiligheten...!*sukk*

Lyst på ny kalenderbok/sjettesans....!Men ikke egentlig funnet noen jeg liker...tydeligvis blitt kresen på det...*ler* tips???:)

Ønsker deg en flott helg, snupp!
...ang i morgen er jeg usikker..så kommer tilbake til deg og smser deg...:) Hvis ikke har jeg tid feks mandag ettermiddag/kveld?

Stor klem

Stilige bokser.
Sikker på det blir litt morsommere å rydde om en skal putte ned i disse.

Fin helg til deg!
- AC

Ja, liker de boksene jeg også. Men liker ikke det med "mannefarger". Hvorfor skal man tviholde på denslags game kjønnsroller? Sukk. Men fine bokser. Og en opprydning kan anbefales, du aner ikke hvor godt det føles! Her har turen kommet til kontoret...

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)