21. desember 2012

5 kommentarer:

Hihi! Veldig beskrivende bilde !!!
Og du.. digget julekortene dine under her! Enkel, men samtidig kjempefine! Me like!

Riktig god jul!

Store klemmer fra Ida

Hei vennen!

Ville bare titte innom deg for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!:) Det har vært så hyggelig å bli kjent med deg-og stas at jeg har en sånn hyggelig nabo:)

Her har vi fartet fra Oslo til hjembyen Skien for årets julefeiring:) Gaver er i boks, og i dag er det siste hånden på verket av julepynt i mine foreldres hus, før vi i ettermiddag samles og pynter juletreet. Noen tradisjoner er hellige og hos oss er det juletrepynting sammen lillejulaften, og i år når julelysene tennes koser vi oss med julegløgg og julefreden senker seg:)

Vi får finne på noe igjen rett på nyåret, søta!

Juleklemmer fra meg og Ferdinand-pusen

Yes! Helt herlig! julen var plutselig her. Nå skal vi bare nyte:))

Takk for koselig kommentar hos meg. I dag har jeg brukt blizt på bildene, det naturlige lyset kom aldri, hehe... Brukte en slik blitz som skyter opp i taket, blir ganske ok bilder av det:))

Ønsker deg og dine en fredelig og flott jul
Klem Tonje

God jul til deg og dine! :)
Nyt dagene og selskapet!
Juleklem fra Carina

En riktig koselig julefeiring til deg og dine.....Stor Juleklem til deg.....

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)