1. desember 2012

DIY - Lyspærejulekuler

1. desember! 
Jeg er barnslig glad i advent og førjulstid, og selv om det alltid er mye å gjøre i disse dagene passer jeg på å få tid til litt kreativt innimellom.

Noen helt unike juletrekuler lager du selv av gamle lyspærer og paljetter!
Først festet jeg sytråd på sokkelen, og så dekket jeg litt og litt av glasset med lim og paljetter.
Ideen fant jeg opprinnelig på den fine julebloggen Sjarmerende jul.




//
Why not make Christmas decorations for your tree from old lightbulbs?
I glued sequins to the bulb and that was about it. Easy and stylish :)

5 kommentarer:

Så fine! :) Slike har jeg laget også ;)
Klem

Heisann, og takk for sist :D
Jeg har også prøvd meg på dette, men da med devoupage...Paljetter var jo utrolig stilig da!
Håper du fikk noe fint i julekalenderen i dag ;)

Klem Karianne

Så stilig de var! :) hm, tror jeg må begynne å samle på lyspærer og prøve dette selv! ;)
Fin 1 søndag i advent til deg!
klem

Dette var jo genialt! ME LIKE!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)