4. november 2012

Søndag!

Hvor ble helga av? Svusj så var den nesten over.
Men først har jeg en date med James Bond og venninna mi - eller kanskje i motsatt rekkefølge...;)

I helga var jeg både innom IKEA og Stoff&Stil, så nå er det selvfølgelig enda flere prosjekter på todo-lista. Den morsomme todo-lista altså :) Tror symaskinen og jeg skal tilbringe litt tid sammen framover! Og for ikke å snakke om førjulsprosjekter... det har visst blitt desember i hodet mitt allerede!

Håper alle nyter søndagen og er klar for ei ny uke!

//
Where did the weekend dissapear?
I had a great time! I went to IKEA and a fabric store with my mother, and now my fun todo list is certainly a bit longer. 
A lot of inspiration for Christmas is spinning around in my head as well!
Before Sunday is gone I'm going to the movies for a date with James Bond and a friend!
Wishing you a fab new week!

2 kommentarer:

Så tøff lyspærene ble! :)

Ønsker deg en fin,fin uke!

Klem fra nord*

Her fløy også helga avgårde og idag stod vekkerklokka på 03.55, som er ulitt i tidligste laget synes jeg! ;)
Blir muligens en date med James Bond på meg ikveld dog, så har forhåpentligvis noe å se fram til!
Ønsker deg en flott, ny uke! Morsomt med nye prosjekter på gang! :)
Klem fra Carina

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)