12. oktober 2012

Utfordring: Mitt fineste instagrambilde

Søte Silje med Siljes blogg, som jeg var så heldig å møte i Bergen, har en utfordring på bloggen sin; Vis meg ditt fineste instagrambilde (eller flere, eller en collage!).

Fin premie er det også, så da slenger jeg meg på i håp om å vinne en svart papirpose fra Uashmama ;)

#høst #autumn #nofilter #waldemarthranesgate

Jeg deltar med dette bildet som jeg knipset med mobilen da jeg gikk bortover Waldemar Thranesgate her om dagen. Dette er høsten på sitt aller beste!

Bli med du også da, vel! :)

//
Challenge from Siljes blogg; my finest instagram photo! I like this photo captured out in a street of Oslo called Waldemar Thranesgate.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)