19. oktober 2012

Mur og takbjelker

Hvis jeg en gang i livet får bo et sted der det både er en murvegg og noen takbjelker ville jeg blitt glad! Det hadde ikke trengt å være en hel murvegg en gang, jeg liker også vegger der murpussen har blitt fjernet fra deler av veggen og muren synes på et område.
Brune takbjelker mot hvite flater får jeg heller ikke ut av hodet og skal det bli noe jeg kan nyte synet av daglig bør jeg vel kanskje forflytte meg til en av loftsleilighetene i bygårds-Oslo?

Enn så lenge får jeg nøye meg med fine bilder....

God helg til alle som er innom!
Jeg setter stor pris på at du bruker litt av tiden din til å titte innom her hos meg :)


Kilde: Hemnet

Kilde: Ukjent (via Pinterest)

Kilde: FINN.no


//
I have a crush on brick walls and beams, and if I could live in an appartement one day that has both I will be a happy girl! Maybe it'll happen someday, but meanwhile I have to dream and look at nice pictures...

7 kommentarer:

Murvegger liker jeg også. Sånne som er "hvitskurte". Ingen sånne å finne her hjemme dessverre. :)

Ha en fin helg!

Loftsleiligheter ja.. jeg håper jo vår blir til salgs etter hvert ;-)
Ingen mursteinsvegger synlig lenger, de ble pusset over da
vi flyttet inn (de var bare malt hvite) men der i mot bjelker
så langt du kan se!
Ha en fin Hadelandshelg, håper formen er fin : )
..bedre her óg heldigvis.

Klem Elisabeth

Veldig fint med både bjelker og gamle murvegger. Vi hadde bjelker og slik rød gammel murstein på badet der vi bodde da de to eldste var små. Vi synes det var så utrolig fint, men nesten alle som kom på besøk spurte om når vi kom til å bli ferdig med å kle inn bjelkene og å pusse muren. Hehe, dette var for over ti år siden så det var vel ikke så mange som ville ha bjelker og mur synlig da ;-)

God lørdag til deg!

Du har så rett, det er virkelig flott! Og tenk den effekten det gir i hele leiligheten/huset. Men er liksom ikke bare noe en kan 'skru opp' heller *ler*
Men men, det er jo lov å drømme..... Ha en god helg!

Kjempefin inspirasjon!
Håper ellers du hadde en fin helg hjemme hos mor og far! :)
Ønsker deg ei flott, ny uke!
Stor klem fra Carina

Å du salige tid... Der var det inspirasjon i lange baner! Eg kunne med letthet budd i alle boligane over her.

Her i Stavanger har me hatt ein deilig solrik dag, i motsetning til i går då me verkelig fekk dusja oss... Eg har baka boller og storebor har vaska kjøleskapet. Han la nemelig inn ei saftflaske som han ikkje hadde skrudd korken på - det vart ein klissete affære. Grovvasken tok han på strak arm, mora var ikkje strålande blid akkurat, og så tok ho mor finvask og golvvask (slik at me ikkje vart ståande fast på kjøkkengolvet heile gjengen) og no er det så bra!

Klem Eli

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)