14. oktober 2012

Moodboard #2 - mint / natur / scull / geometrisk

Da jeg var i gang med å lage mooboard måtte jeg lage et med favorittfargen mint også!

 Her har jeg gått for noe sånt som mint møter geometri møter natur møter hodeskaller. Mye rart som inspirerer meg om dagen altså, og jeg sliter litt med å velge retning! Jeg må nok passe på så jeg ikke blander altfor mange stiler, for da blir det vel fort litt rotete.



Kuler fra Happy Lights
Horn fra Kremmerhuset
Lokk fra boks - Søstrene Grene
Smørkniver i tre - Søstrene Grene
Sikkerhetsnål - House Doctor - Kjøpt hos Kanel på interiørmessa
Hodeskalle (telysestake) i glass fra Kosta Boda
The book of sculls - Kjøpt hos Lille Rips på interiørmessa
Eukalyptus
Glass - Home&Cottage
Klistremerker - Søstrene Grene




Jeg liker denne veldig godt også.
Klarer faktisk ikke bestemme meg for om jeg liker denne eller den med neonrosa best.
Hvilken er din favoritt?




Jeg har en litt annen variant av den neonrosa også, den viser jeg seinere :)

//
My second moodboard is with the color mint, nature, sculls and geometric shapes. I can't decide which one I like the most; this one or the one with neon pink. What do you think?

1 kommentarer:

Lekre moodboards - både denne og den med rosa!! Superlekre farger :)

Så hyggelig at du ville være med på giveawayen min - lykke til :)

//Beate

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)