10. oktober 2012

Madly in bed

Et av den svenske grafiske designeren Therese Sennerholts verk har havnet over senga vår!
Jeg er jo ganske svak for ord og ordspill og da jeg så denne på pop up-standen til Therese på Interiør og boligmessen i Bergen rykket det veldig i shoppefoten.
Både Carina og jeg stod og siklet på denne plakaten vel og lenge, helt til vi så på hverandre og sa "ok, vi kjøper den!". 
Og så følte jeg meg litt crazy for det er ikke så ofte jeg bruker såpass mye penger på sånt. Men jeg er fornøyd :)


Sånn ellers kjører vi ganske "less is more" på dette soverommet. Nattbord har vi ikke plass til dessverre og resten av rommet er ærlig talt ikke særlig bloggbart ;)

Sengeteppet har mormora mi hekla. Et kjært minne fra en meget håndarbeidsdyktig dame!


Fargen på veggen heter "Mild dueblå" og er fra Flügger
Ramme fra IKEA


Jeg også veldig fornøyd med "polaroidhjertet" vi har over senga. Jeg brukte en stund på å plukke ut hva slags bilder jeg ville ha med, og så brukte jeg poladroid.net til å gjøre alle bildene om til polaroid. Til slutt måtte vi printe og klippe og henge opp.
Drømmen er sånn etter hvert å lage vår egen sengegavl, må bare få rææææva i gir!

Her kan dere se Carina sin plakat, hun har bloggen Nordlys :)


//
I bought this extremely cool print from Therese Sennerholt at the interior fair in Bergen! 
Our bedroom is kind of "less is more", but I really like the color on the walls and the polaroid heart over the bed! The rest of the bedroom is unfortunately not very blogable ;)

5 kommentarer:

Hoho, jeg så det og digga det ordtaket :)
Passer jo perfekt inn her på soverommet!
klem til deg søte!

Veldig bloggbart det du viser frem da!Heeeerlig "ordtak" :)

//Beate

Jeg synes absolutt soverommet var veldig bloggbart og gjennomført! Så smart ide med hjertet, og nyydelig sengeteppe! Vi har et lignende, men det var det desverre en liten firbent en som fikk tak i, så det trenger en reprasjon :-)
Synes de plakatene er utrolig kule! Misunnelig :-) klem

Skjønner godt du kjente det i shoppingfoten. Et print fra henne står på ønskelista! Veldig stilig, gratulerer :)

Klem, Lise

Så fint soverom. Elsker hjertet med polaroidbildene og plakeaten selvfølgelig! :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)