28. oktober 2012

Kreativitet i praksis

I helga har jeg fått utløp for noen kreative ideer og tanker, jeg har fått tatt en del bilder og jeg har planlagt litt framtidige prosjekter. Dessuten har jeg både bakt, rengjort litt, sett på film, fått kvalitetstid med min kjære og besøkt ei venninne og mitt søte fadderbarn. Sånne helger gir meg avkobling og fyller opp med ny energi til den kommende uka.

Jeg håper du har hatt ei fin helg også, og at du er klar for mandagen! Vit at jeg setter stor pris på alle som kikker innom, alle som legger igjen kommentarer og de som følger meg!

Siden jeg har en pakke med Griffelstickers til overs (sånne jeg lagde veggkalenderen med), har jeg lyst til å gi bort en til en av dere (siden Granit ikke har nettbutikk, er det jo ikke så lett for alle å få tak i!). Legg igjen en kommentar for å bli med i trekningen - som jeg foretar om et par dager. PS: Har du ikke blogg må du være snill å legge igjen e-postadressen din slik at jeg får tak i deg om jeg trekker ut navnet ditt. 
(Jeg har nå trukket ut en vinner) :)

Granit: Bok, tusj, griffelstickers, svart tape
Søstrene Grene: Stjernepapir, neontape, malerkost, maling, spisebrikke

//
This weekend has been a creative one, me taking photos, planning future projects and making a DIY. I also manage to clean and bake, watch a film, spend time with my love, and visit a friend and her baby. Weekends like this gives me energy and makes me ready for a new week!

I hope your weekend was fab! I really appreciate your visits, your comments and for taking your time to follow me! :)

10 kommentarer:

Superkul kalender. Legger igjen kommentar jeg :) Perfekt tips for travel småbarnsfamilie også det der :) Klem

Super konkurranse jeg blir med :)

Oi, så spennende! Den kalenderen var jo utrolig fin og smart! Du finner på så mye bra, Ann Merete!
Så fint at du har hatt en hyggelig helg. Klem fra meg

Åjaaa, det hadde passa perfekt på det nye hobbyrommet mitt.

Ja,takk..de sier jeg ikke nei,takk til! ;)
Utrolig mye fint å se på bloggen din, Ann Merete! Gode DIY tips, også skriver du så bra.

Håper uka blir superfin for deg!

Feberklem fra nord* :D


Flotte innlegg. Jeg er med :)
mereteoslo gmail.com

Jeg vil være med vettu:)
Hørtes ut som en deilig helg. Godt energien er på vei opp igjen!

Hei,
så fint.
Nei, ikke nettbutikk og Granit-butikk finnes heller ikke i nærheten av oss.
Så dette er en super-duper gave,
- snill du.

Ha en fiiiin dag,
;-) Tove

Jeg blir gjerne med! :) Jammen er du kreativ om dagen ja! Morsomt!!!!

For en forskjell d ble på kjøkkenet ditt! Synes du har supre DIY-tips, og jeg har henta masse inspirasjon av deg. Og ikke er det Granit-butikk på flere tusen mils avstand herfra.... ;)
Carina_hans1@hotmail.com

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)