11. oktober 2012

Hvordan følger jeg bloggen din?

Hvordan følger jeg bloggen din?

Dette spørsmålet fikk jeg av en hyggelig leser på e-post her om dagen.
Leseren har fått svar tilbake på e-post, men om det er flere som lurer på det samme, kan jeg jo svare her også! :)

Det er flere måter å følge bloggen på:

1. Gå inn på http://kreativ-i-tet.blogspot.com/ for å se etter oppdateringer

2. Like bloggens Facebookside og få oppdateringer rett i nyhetslista di

3. Trykke på den blå knappen i venstremargen som heter "Bli medlem på dette nettstedet". Hvis du har Google-konto og bruker Google Reader får du oppdateringer inn der automatisk. Se etter dette:



4. Følge bloggen via Bloglovin. Du finner en knapp for dette i venstremargen litt nedover på siden. Den ser sånn ut:

5. Følge bloggen via Blogglisten. Du finner en knapp for dette i venstremargen litt nedover på siden. Den ser sånn ut:


Sånn utenom dette går det an å følge meg både på Instagram; der heter jeg @annmeretes, og på Pinterest. Og har du lyst til å sende meg en e-post kan du bruke mailkreativitet@gmail.com

See you around :)

//
This is how you can follow my blog!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)