17. oktober 2012

DIY - Papirstjerner

Noen synes nok kanskje det er litt tidlig, men hvis en skal bli ferdig med alle de kreative julesyslene før ribba settes i ovnen bør en jo nesten starte nå? :)

Home by Linn postet en idé før jul i fjor, og jeg synes den er så fin at jeg vil dra den opp igjen i år; stjerner brettet av papir.
Alt du trenger er altså papir og litt fingerferdighet, framgangsmåte med bilder finner du her hos Linn.

Og her finner du en bruksanvisning fra Norwaydesigns.no med tegninger!

Bildet er lånt med tillatelse fra Home by Linn

//
Some might think it's too early to talk about Christmas, but if all the creative ideas for Xmas are going to be done before Santa Clause is comming to town, one should start now, right? :)
These cute stars are made out of paper, and all you have to do is fold them together. Look into Home By Linn to see pictures on howto.

3 kommentarer:

Så fine!! :) Dette skal jeg prøve meg på. Takk for tipset.
Klem Renate

De stjerneen ble superfine:) skal ta en titt på bloggen:)perfekt høstaktivitet&forberedelser til jul dette:)takk for tips:) Kine:)
ps!! utrolig inspirerende moodboard du har laget under her :)

Så fine! Men aiiiiaiii jeg får det ikke til :-/

Lotte

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)